'uzun ince bir yoldayım'ı fazıl say eşliğinde ondan dinleyin derim. kadın mı söylüyor yoksa, erkek mi? soprano mu söylüyor, tenor mu söylüyor, bas mı bilemeyip apışın-kalın.
- bir ses bu kadar mı karaktersiz olabilir ya da tam tersi? evet! her neyse işte bu kadar.