cem adrian

entry1475 galeri ses1
    633.
  1. 'uzun ince bir yoldayım'ı fazıl say eşliğinde ondan dinleyin derim. kadın mı söylüyor yoksa, erkek mi? soprano mu söylüyor, tenor mu söylüyor, bas mı bilemeyip apışın-kalın.

    - bir ses bu kadar mı karaktersiz olabilir ya da tam tersi? evet! her neyse işte bu kadar.

    http://video.mynet.com/me...e-Bir-Yoldayim-HD/511816/
    0 ...