ezel

entry5773 galeri
    4997.
  1. eyşan'a üzüldüğüm ve "çok özlüyorum" derken kendi kovulduğum cennetimin sahibini özlediğimi hatırladığım 30. bölümden bir sahne vardı.

    http://www.youtube.com/wa...2vgezyw&feature=share
    0 ...