troll olduğundan ötürü pek bir sıkıntı yaratmayan yazar, ama fazla ahlaksız. ayrıca liseli bir huyu da var, bir başlığı tekrar başa taşımak için o başlığa 5 6 tane entry giriyor, hepsi de aynı mesajı içeriyor. zaten pek fazla mesaj kaygısı yok, kalıplaşmış kelimeleri döndürüp patlatıyor.