az evvel 33. bölüm birinci sezon finalini tekrar izlediğim dizidir. yani her bölüme mükemmel demekten de utanıyorum artık ama 33. bölüm gerçekten mükemmelmiş yahu. ayrıca ezel'in minik minik ezellikten çıkıp başka bir adam haline dönmesinin sinyallerini vermiş bu bölümde biz kaçırmışız.
o "hazırsanız başlayalım" sahnesinde de müzikle beraber kenan imirzalıoğlu'nun o söyleyişi insanın heyecanında tavan yaptırıyor yahu. ah ah. seviniyorum aslında bittiği için. bir klasik oldu ezel. arada böyle rast gele bölümleri açıp sanat/oyunculuk/kurgu izlemek insanın ufkunu açıyor.