charles bukowski

entry1049 galeri
    368.
  1. --spoiler--
    Boş insanlarla içi dolu hayaller kuramazsınız dostlarım.
    Charles Bukowski
    --spoiler--

    demiş sonra

    --spoiler--
    "Gercekten verecek sevgim var ama bunu hakedecek kimsem yok"
    --spoiler--
    ve

    --spoiler--
    Mutlu bir yalnızlık, mutsuz bir beraberlikten iyidir dostlarım.
    --spoiler--

    --spoiler--
    Yalnız olmak, Yanlış yerde ve yanlış bir kalpte olmaktan iyidir.
    --spoiler--

    sözlerinden hareketle içinde büyük sevme potansiyeli ve sevilme ihtiyacı barındırmasına rağmen ne istediği gibi sevilmiş ne de sevdiği kişi ona eşlik edebilmiş.

    --spoiler--
    Suçum var mı ? Tabi ki var. Zor yola, kolay kişilerle çıkmak en büyük hatam.
    --spoiler--

    ama uzun yıllar yaşamış, zaman zaman acılara saplansa da şu noktaya ulaştığından, mutsuz ve pişmanlıkla ölmemiş gibi gelen insan.

    --spoiler--
    Hayatta kimseyi değiştiremezsin ve kimse için değişmemelisin.. Ne sen başkası için mecburi istikametsin; ne de başkası senin için. Yorma kendini; bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.
    --spoiler--
    7 ...