--spoiler--
Boş insanlarla içi dolu hayaller kuramazsınız dostlarım.
Charles Bukowski
--spoiler--
demiş sonra
--spoiler--
"Gercekten verecek sevgim var ama bunu hakedecek kimsem yok"
--spoiler--
ve
--spoiler--
Mutlu bir yalnızlık, mutsuz bir beraberlikten iyidir dostlarım.
--spoiler--
--spoiler--
Yalnız olmak, Yanlış yerde ve yanlış bir kalpte olmaktan iyidir.
--spoiler--
sözlerinden hareketle içinde büyük sevme potansiyeli ve sevilme ihtiyacı barındırmasına rağmen ne istediği gibi sevilmiş ne de sevdiği kişi ona eşlik edebilmiş.
--spoiler--
Suçum var mı ? Tabi ki var. Zor yola, kolay kişilerle çıkmak en büyük hatam.
--spoiler--
ama uzun yıllar yaşamış, zaman zaman acılara saplansa da şu noktaya ulaştığından, mutsuz ve pişmanlıkla ölmemiş gibi gelen insan.
--spoiler--
Hayatta kimseyi değiştiremezsin ve kimse için değişmemelisin.. Ne sen başkası için mecburi istikametsin; ne de başkası senin için. Yorma kendini; bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.
--spoiler--