yeni sezonunu da, bitine kadar çıkıcak tüm sezonlarını de izleyeceğim. senaryosu ne kadar batırırsa batırsın esprileriyle, oyuncularıyla (özellikle ulvi) götürür işi bu dizi. ama senaristlere güvenim tam, bu sezon kısır döngüye girmeyecek olaylar eminim ki.