bir fenerbahçe taraftarı olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, fenerbahçe'nin ipleri elinden kaçırdığının resmi olmuştur bu maç. hangi birinden başlayıp anlatayım bilmiyorum. en acı tarafı sahaya inen -üzgünüm ama- kendini bilmez kişilerin sebep olduğu saçmalıktır. tabi onlara uyan yüzlerce taraftarın da bu saçmalıkta payı büyük. adam gibi maç izlemek isteyen taraftarın hakkı resmen gasp edilmiştir. kısaca anlatmak gerekirse, gözümüzün önünde oldu her şey. taraftarlar habertürk'ün ve diğer yalan haber yapan gazetelerin muhabirlerini istemediler. sağolsun ali koç duruma el koydu da sorun çözüldü. pet şişeler, bozuk paralar hava da uçtu. hatta onlardan biri çok sevdiğim insanın eline geldi. şimdi yönetim takkeyi önüne koysun, düşünsün. dandik bir hazırlık maçında bile güvenliği sağlayamadılar yaşanan olaydan dolayı. özel güvenlik diye koydukları adamlar gelmiş yüz yaşına, kendini koruyamıyor oyuncuları nasıl korusunlar. taraftar şike olayları yüzünden çıldırmış durumda. olması beklenen her şey fazlasıyla yaşandı. mabet tarihinin en kötü akşamlarından birine tanık oldu. umarım ki bir daha tekrarlamaz bu saçma olaylar.
kişisel not: şike varsa artık düşürün bizi. yeter, dalga geçer gibi.
kişisel kişisel not: aziz yıldırım'ı sevmem ama günah keçisi olmaktan kurtulmalı adam. 20 yıl mı suçu kesin cezasını o da bilsin biz de.