tarihinin belki de en zor dönemini yaşayan takım. koyu galatasaray'lıyım ama derin bir analiz yaparak yorum geçeceğim. haluk ulusoy döneminde galatasaray'a karşı yapılan kayırmaları unutmadık değil. objektif bakıyorum olaylara. o zamanlar belki şike yapılmadı ama kayırma vardı.bugün ise durum farklı.direk olarak tehdit,para ile şike yapılmış ve bunların hepsinin delili varmış. taraftarın yapması gereken desteği kesmemek fakat şikeyi de savunmamak. çünkü savunalacak tarafı yok.
emek hırsızlığının savunulacak hiçbir tarafı yoktur.fenerbahçe yönetimi bunu yapmıştır.şampiyonluk kesinlikle alınacaktır,trabzonlu kardeşlerimiz şampiyonluklarını şimdiden kutlayabilirler.önemli olan fenerbahçe düşecek mi düşmeyecek mi? bana göre düşürülmesi gerek,ama düşmeyecek.çünkü italya kadar cesaretli bir tff olduğunu sanmıyorum.koskoca juventus düşürülmüştü,aynısı fenerbahçe'ye olur mu ? bilmiyorum. zor görünüyor.belki -20 de falan 1.ligde başlatırlar.
şu an transfer dönemleri durduruldu fenerin.zaten şu dakikadan sonra oyuncu almak çok zor,çünkü adam şike davasındaki bir takıma gelmek istemezki.juventusu hatırlayalım,adamlar transfer yapamamıştı,sadece buffon ile delpiero kalmıştı.ama yılmadılar,tekrar lige çıkıp fırtına estirdiler.