türkiye'den giderken "fenerbahçe gibi bir kulübün olduğu bu ülkeye, bir daha adımımı bile atmam" demiş teknik direktör. gerçekten de hemen her sezon başında kendisine bir kaç türk futbol takımı yıllık 2 milyon euro önerir de bu adam tekliflere dönüp bakmaz bile.