takım kaptanlarını yuhalayacak kadar onursuz değil bazıları futbolcularını dövecek kadar onursuzdur. şampiyon olamadığınız zaman kovalanan futbolcu ve teknik direktörünüz de gözlerimizin önünden gitmiyor açıkçası. ayrıca bir de alex in arabasının tekmelenmesi ve önünün kesilmesi olayı var ki hepsi bu taraftarın ne kadar şerefli olduğunu gösterir!!!
istisnalar müstesnadır ama ne taraftarda iş var ne yönetimde.