nedir, ne değildir, bu konuları pek kafama takmadığımdan bilemem ama, kesinlikle hayatın sonu değildir, bunu biliyorum.
terk edildiği veya ayrıldığı için üzülen insanlara gülüyorum, etrafta binlerce insan var ama o bir kişi için üzülüyor. yazık lan.
neyse, hayatta seks çok önemlidir gençler, bunu herhangi bir karşı cinsle yapabilirsiniz. x hatunundan ayrıldınız diye y hatunuyla sevişemiyeceksiniz diye bir kural yok. gidin, yiyişin, sevişin. hem, arada değişiklik iyidir. hep aynı hatun, sıkıyor belli bir noktadan sonra, hele bir de tüm çılgın fantazileri denemişseniz o hatundan kopmanın vakti çoktan gelip geçiyordur bile.
belki de, terk edilmek iyidir? iyidir lan, yeni kapılar açar önünüze, kopçalar açılır önünüzde, donlar süzülür gözünüzde.
neyse, çok uzattım. üzülmeyin, ben de üzülüyorum.*