anlamiyorum...ezel bade'ye gidiyor kartpostallari veriyor, aileme bir seyler yaz diyor. iyi de abim benim, bu aile salak mi? hadi kartpostallari bade yazdi. peki bunlar hic mi düsünmezler üzerindeki pulda niye atatürk var ve mühür niye türkiye mühürü?
van münüt: demek ki burada da bir sürü embesil varmis. yazik su ülkeye.