her bölümü gibi final bölümü de alışagelmişin dışındaydı emeği geçen herkese teşekkür etmek gerekir zira zaten emeği geçen herkes bir şekilde hakkını almıştır diye düşünüyorum.
fakat final bölümünde fener'in orada ezel'in cengiz'i öldüresiye dövmesinden sonra cengiz'in ayağa kalkması imkansızdı bence o kadar güzel bir bölüme kendimizi kaptırsak da es geçilecek bir olay değildi.