ufak tefek hataları olsada türk televizyon tarihinin en başarılı dizisiydi denilebilir. bu da bittiğine göre geriye leyla ile mecnun kaldı. o da bittiğinde televizyonla tamemen alakamı kesecem galiba.
edit:kötüleyen arkadaş bu entrynin neresini beğenmedin cidden soruyorum ya ne var bu entryde.insanın ilk entrysi de kötülenmezki canım.