son bölümündeki oyunculuklarla gözleri doldurmuş zaman zaman yaşlar akıtmış pek güzel dizi.
--spoiler--
final sahnesinde ilk başta noldu lan şimdi dedirttiyse de oturup soluklanınca ezelin ölmediği ve can'a kapıyı açanın o olduğu net bir biçimde gözüküyor. zaten senaristler de sonu insanın gözüne sokarak değil, iki senedir yaptıkları gibi bol bol beyin jimnastiği yaptıtarak vermişlerdir.
--spoiler--
ikinci sezon ilk sezon gibi olmasa da yine de türk dizilerine göre çıtayı bir hayli yükseğe koymuştur. hiç birşey ezelle behzattan sonra eskisi gibi olmayacak!