ezel

entry5773 galeri
    4912.
  1. 2 sezon, 71 bölüm. ben hayatımda orjinal kurtlar vadisi haricinde hiçbir diziyi böylesine takip ettiğimi hatırlamıyorum. sebebini defalarca kez yazdım bu başlıkta. ve bu bölümle birlikte bence türk televizyonlarındaki en başarılı yapım finalini gerçekleştirmiştir. daha iyisi yapılana kadar, bana göre bundan iyisi yoktur.

    uçar ailesi oğullarına sahip çıktığında göz yaşlarına hakim olamamak, cengiz öldüğünde derin bir oh çekmek, ezel'in ali'yi her şeye rağmen bırakmasına dona kalmak, eyşan öldüğünde tepki vermemek... benim için son oyun böyle geçti.

    dizinin sonu ise havada kaldı. bunun güzel olduğu kanısındayım çünkü otu boku kurcalamayı seven insanımıza müthiş malzeme bırakmış oldular.

    kapıyı açan adamda ömer'in kafasını kaşıma tikinin olması ve daha önemlisi, can'ın kendisini can uçar olarak tanıtması, "babama geldim" demesi, tek bir hedef gösteriyor. o kadar soru işaretini, sevimliliği de yapsınlar zaten. biz bu diziyi bu yüzden sevdik.

    emeği geçen herkesi tebrik etmek lazım. öyle veya böyle çok iyi bir prodüksüyona imza atıldı. eğer bölümler 90 dk yerine atıyorum 50-60 dk arasında olsaydı, yanar döner kitlenin de ezel bozuldu yeeaa saçmalığıyla karşı karşıya kalmazdık.

    soundtrack albümü geldi, bir de tamamen sansürsüz dvd seti çıkarsa tadından yenmez. senaryoyu da kitap diye satsınlar, alır okurum o derece.
    0 ...