madem finaliymiş diyerekten açtım youtube'dan bazı kısımlarını ,ki boş laflar, sararak izledim.
--spoiler--
cengiz'in ölümünden sonra yoğun tempo düşüklüğü yaşandı o açıdan kalan yarım saatlik dilim bence fazla uzun olmuş. kapıyı açma olayına da hiç girmeye gerek yok. lost tadında bir şirinlik yapmışlar, saygıyla karşılayalım. bir de genel olarak cengiz'in ölümüne kadar olan kısım çok başarılı, iyi çekilmiş. diziyi hiç izlemeyen birisi dahi rahatlıkla izler, kapılır. yönetmen ve prodüksiyona ayrıca tebrikler.
--spoiler--