ezel

entry5773 galeri
    4900.
  1. facebook hayran sayfasındaki iki yorum ile kafamdaki soru işaretlerini biraz kaldıran dizidir.

    --spoiler--
    kapıyı açan ezeldi. ezel ne demişti cana bunları okuyun 18 yaşına kadar yavaş yavaş öğrensin 20 yaşında söylersiniz demişti ezel ölmedi dayı zaten aşk intikamdan güçlü değildir demişti intikamı aşka tercih etti zaten kenan ölünce ömer olmak için uğraştı baba olmak istedi onun istediği oğluyla beraber olmaktı
    --spoiler--

    --spoiler--
    arkadaslar: o ezeldi. insan dikkatle izlerse herseyin farkina variyor. dayi ve ezel konustuklarinda, dayi ezele demistiki o yüzügü yeni hayatina baslarsan ve yasamak icin tek bir sebebin olursa takicaksin. iste tek sebeb: can. yeni hayatida onlan birlikte. ama ezel pat diye cana diyemezki, ben babanim ve anneni öldürdüm, cengizi öldürdüm o yüzden ali ve azada verdigi tüm mektuplar herseyi yavas yavas cana anlatmak icin. bastan beri zaten bu planiydi ezelin. intikam asktan güclüdür ve kimse sevdigini öldürdü diye ölmez. okadar
    ---spoiler---

    böyle olmayabilir de tabii. okudğum hemen her yorumun mantıklı bir yanı var. dayı'nın sözlerine bakılırsa son sahnenin hayal olması, ezel'in, ali ile veda sahnesinde ali'ye "benle kötü bir şekilde büyüyeceğine bensiz iyi bir şekilde büyüsün" gibi bir şey söylemesi vs.

    anlaşılan senaristler sonunu bize bırakmışlar. ilerde sinema filmi için akıllı bir hareket ama böyle bir son sanki biraz eksik oldu yahu. can'ın büyümüş halini hiç izlemeseydik daha net bir son olurdu. can, ali'nin elinde büyüyecek ve zamanla gerçekleri öğrenecek... niye bize beyin fırtınası yaptırıyorsunuz lan!? yazık değil mi 70 bölümdür izliyoruz ne olacak diye!
    0 ...