ezel

entry5773 galeri
    4755.
  1. herkes gib bende yazıcam. ben the answer herkes bilir benim bu diziye ne kadar bağlandığımı. 2 yıldır adeta hayatıma renk geldi diyebilirim. pazartesi akşamlarını iple çeker oldum. eskiden pazartesilerini hiç sevmezdim okul var diye. şimdi okula akşam ezel'i izleyeceğim diye gidiyorum. daha doğrusu gidiyordum. artık ne yapacağım bilmiyorum.

    bir daha böyle dizi gelmez. ama ben aynı oyuncularla bir dizi daha istiyorum. ingiliz kemal geliyormuş. onda da aynı oyuncular olsaydı ezel gibi olmasada çok şahane olabilirdi. aynı çekim teknikleri ve aynı hava, benzer müzikler...

    neyse vedalaşmayı sevmem ki zira ben bu diziyle vedalaşmayacağım. ara ara çok beğendiğim sahnelerini hep izleyeceğim. ve müziklerini tabikide.

    gelelim son bölüme. off bunu yazarken bile tüylerim diken diken oluyor. son bölümün adı son oyun. mutlu son olacak mı derseniz? kalbim olması yönünde ama fragmanda o tren sahnesinde falan bu kadar açık olamaz herşey. kavuşamayacaklar gibi.

    senaristlere, oyunculara, set ekibine, toygar ışıklı'ya teşekkürlerimi sunuyorum. ayrıca atv'ye böyle bir diziyi 22.15 e attığı için teşekkür etmiyorum.
    0 ...