geçen sene ilk sezonun ortalarında bir arkadaşımla "lan olum ne meraklısınız mafya dizilerine" diye dalga geçerken 1. bölümünü izleyip ezel hayranı olarak piyasaya sürüldüm.
internet sayesinde tüm bölümleri izleyip tv yayın akışına yetiştim ve tv den saatinde izleyemeye başladım ilk sezonu. sezon bitti 2. sezonla kıvanç tatlıtuğ ile başlayınca bölüm "ya aq burda bari rahat bırak kıvanç" dedim ve 2. sezonu haluk bilginer bile kurtarmadı benim için. kestim izlemeyi 8 ölse bile. geçen hafta morel bozuktu gece nette dolaşırken 70. bölümü izledim keyfim yerine geldi aksiyon hala tavandaymış meğer. şimdi zaman bulursam 2. sezonu da baştan sona izleyeceğim fakat final bölümünü izlesem mi izlemesem mi diye düşünüyorum şuan... ama kesin merak edip izlerim ben final bölümü. birde şunu söylemek istiyorum 2. sezonu takip etmesem bile 70. bölümü izleyerek tüm sezonda neler olup bittiğini anladım.
umarım aptal bir final yapmazlar, işte ömer uyanıyor falan aşağı iniyor her şey rüyaymış. olur ya olur valla ben o zaman gider o senaristleri bulur yerin 9 kat altına sokarım. bir daha ne kalem ne kağıt bulurlar.