ezel

entry5773 galeri
    4739.
  1. şimdi bu diziyi anlatmaya kelimler yetmez ama şu oyunculuk yok mu işte bu dizide o var. neyse bunları hep söyledim.
    ben bir şaheser olan ve duygu aktarımı sorunsuz olan 70. bölüme gelmek istiyorum..
    tüm bölümlerin duygu aktarımı oyunculuk ve müzikle şahaneydi ama 70. bölümde intikam yok plan yok. bir aşk var, mutlu sona ulaşma çabası var.

    ben 70. bölümdür acaba gerçek ömer eyşan sahneleri görebilcez mi diye soruyordum kendime. çünkü bu güne kadar hep planlar yapan ezel ve eyşan sahneleri izledik. ama bu sefer ömer var. ezel eyşan ile beraber ömer'e dönmüştü.

    mobilyacıdaki o sahneler o kadar samimiydi ki yada ömer eyşan'a evi gösterirken yatakodasına mahkemede gerçekte ne hissettiğini anlatması falan. cansu dere de ezel ile beraber oyunculuğunu %1000 geliştirdiği için bu sahneler mükemmeldi.

    cengiz'in çaresizliği; "olmadı, görmedim." demesi..
    ve şu ömer mümtaz amca sahneleri. zaten ben ezel mümtaz amca sahnelerinde hep ağlamalıklı olurum ama yanımda annem var diye ağlayamam. bu sefer tek izledim bölümü ve resmen tutamadım kendimi.
    ayrıca hayaller kuran eyşan'a ümitler veren ezel'in şebnem ile konuşmasında "başaramayacağıma eminim, son anda birşey olacak ve başaramayacağım. başıma böyle güzel birşey gelmeyecek hiç olmadı" falan demesi çok duyguluydu o sahne çok iyiydi.

    ve cengiz atay.. tecavüz konusunda orospu çocuğu. yürekli olsa ezel gibi alır silahı eline dan dan vurmaya gider bu saatten sonra. eyşan'ı öldürmesine hak verebiliyorum. çünkü cengiz eyşan'a emekler harcamış. boşanma davası sahnesindeki sözleri cengiz'in eyşan'a ne kadar aşık olduğunu gösteriyordu zaten. ömer burada çok savunmasız kaldı ilk defa plan yapmadan hareket etmek istedi ve yenildi. cengiz'in bu kadar ileri gidebileceğini düşünmedi, düşünmek istemedi. eyşan onu uyarsa bile o bunları biran olsun düşünmek istemedi. herşeyi kuran herşeyi planlayan ezel, ömer olduğu için artık yorulduğu için mutlu sona ulaşamadı.

    o kadar söylenecek şey varki bu bölüm hakkında. yani sadece bu bölüm bile yeter. oturur oturur izlettirir yani.

    ve ayrıca bu dizide son 5-6 bölümdür çekimler derinlemesine oluyor. çekim tekniği ap ayrı, özellikle kenan imirzalıoğlu'nun mimikleriyle farklı bir formatta çekiliyor gibi sahneler.
    0 ...