olay örgüsünü iyi kuruyorsunuz, çok iyi karakterler yaratıyorsunuz, diyaloglar, alıntılar müthiş de şerefsiz senaristler bir insan kendi yarattığı başrole hiç mi acımaz. eyşan'mış falan umrumda değil. ilk kez televizyonda ki bi karaktere acıyorum sizin yüzünüzden. tamam, eyşan'ın ölmesi gayet iyi bir final, niye üstüne adamı hapise gönderiyorsunuz lan?
'aşkta adalet yoktur.' vay efendim cengiz kötü ezel iyi, kenan haklı, dayı haksız gibi ayırmak bu dizinin karakterlerinin yapısına uymaz. dizide ki her karakter aynı gerçek hayatta ki gibi kendi için hangisi iyiyse o yola gitmiştir.
bu dizide iyi bi sıralamayla herkes intikamını aldı. o yüzden cengizin elbet götünden kan alınacak. he bunu ezel yapar, ali yapar gerekirse can yapar ama cezasız kalmasın be.