artık iyice saçmalayan bi yer olmuştur.
ranch vs soslar parayla alınıyo hadi ona tamam dedik.
geçen gün menü aldığımızda adam ketçap mayonez falan koymadı , "ee hani mayonez ketçap" dedik,
"ha artık müşteri isterse veriyoruz" dedi.
ya kardeşim çocukluğumdan beri gittiğim bi yer, senelerdir beleşe alıştırdın şimdi mi aklına geldi?
otomatik koyuyolardı nooldu şimdi ?
yakında pipet ve peçete içinde para isterlerse şaşırmam.