'son oyun' adlı finali ile tüm dünya dizi tarihine geçebilir. inanılmaz bir beklenti oluştu şahsen bende.. şu ana kadar yaptıkları yapacaklarının teminatıydı zaten. düzenli izleyenler bilir; kaç bölüm, "bu bölümün sonunda 'son' yazsaydı kimse bir şey diyemezdi" diye çok dedik. işte o son bölüme geldik...
işte böyle bir 'rtes kşöe' bekliyorum. 'blöye' yamulmak istiyorum.