vay amuaoyim dediğimdir. o neydi öyle "herkez öldürür sevdiğini - ezel bayraktar" diye mezartaşı yapıyodu bi hacıvat. bi çıkış arıyorum söyle olmamıştır böyle olmuştur diye ama hiçbişey gelmiyor aklıma, resmen beyin amcıklaması yaşıyorum şuan. bekliyoruz 20 haziran 2011, son oyunu...