tamam şimdi Cengiz tecavüz etti öldürdü bir kez daha sattı ömeri, yapılacak bütün kötulükleri yaptı adama yavşak ağzıyla kanka kanka diye diye ama kardeşim nasıl bir kötüdür o öyle nasıl bir oyunculuktur yiğit özşener aşmış gidiyordur. Helal olsun diyorum.