316.
-
bugün gerçekleşen aksaklıklar sonucunda binlerce yolcu saatlerce araçların içinde sıkışıp kalmıştır.
ilerleyen saatlerde cep telefonu çekimlerini izleyebilirsiniz.
kardeşim hiç düşünülmez mi bi araç yolda kalırsa nasıl bir hareket izlenecek.
bu tek anlamıyla rezalet.
(bkz: 07 haziran 2011 metrobüs ün yolda kalması)