2168.
-
"bakma bana öyle kötü oluyorum.."
"..neden? neden sevisirken gözlerimin icine bakmiyorsun?"
"kötü oluyorum,kokun,teninnn,saclarin,dokunuslarin.buna gözlerinde eklenince dayanamiyorum.."
....
"..sevisirken gözlerime bakmiyorsun..cunku beni sevmiyorsun.."