ösym soruşturmasının seçim sonrasına ertelenmesi

entry4 galeri
    ?.
  1. öncelikle belirtmeliyim ki, başlıkta ''ali demir' e açılacak soruşturmanın seçim sonrasına ertelenmesi'' diyecektim, lakin bildiğiniz üzere karakter kısıtına takıldım. evet açıklamamı yaptıktan sonra;

    yök Başkanı yusuf ziya özcan, ali demir hakkında soruşturma izni istenmesine ilişkin dosyanın yök Genel Kurulu toplantısında görüşülmesinin, 12 Haziran seçimleri sonrasına kalabileceğini söylemiş.

    ve bir allahın kulu da çıkıp itiraz edememiş. biz dahil.. bunun gibi büyük, hatta çok büyük bir skandalın unutturulmaması, her daim gündeme getirilmesi gerekirken, kasıtlı olarak başka suni gündemler yaratılıp, bu olay normalleştirilmeye çalışılıyor. ne demek seçim sonrasına kalabilir ya? zaten soruşturmanın ne kadar süreceği belli değil.. sen bir başla bakalım.. neden basında, medyada bir kişi çıkıp ''hoop noluyoruz neden seçimden sonrasına kalıyor soruşturma bir an önce başlamalı'' demiyor? çünkü herşeyi kanıksıyoruz artık. en acısı da bu. büyük skandal denilecek olayları bile normalmiş gibi karşılıyoruz artık.. böyle başlıyor işte yıkım ve geriye gidiş... ilk önce bu gibi olaylarla halkın nabzı ölçülüyor, baktılar ses çıkmadı, derecesini arttırıyorlar olayın, nereye kadar sesleri çıkmayacak acaba? diye.. ve yine ses yok... sonra bir bakmışız... (bkz: 1979 iran devrimi)
    yok yok hiçbir şekilde popülist yaklaşmaya çalışmıyorum. ütopikte düşünmüyorum. gerçekten halkın tepkisi ve gidişatı bakımından bu iran devrimi ile çok benzeşiyoruz. hepiniz zaten biliyorsunuz lakin, bir daha süreç olarak bu devrimi incelerseniz, halkın psikolojisi ve tepkilerini, o zaman ne kadar bu süreçte benzeştiğimizi görürsünüz...
    yazık... ses yok - hayat yok __________________________________________
    0 ...