--spoiler--
ihaneti sende gördüm
Sende şiddeti gördüm aşkı gördüm
Yanarak içinden geçtim aşkın
Kor olmadan küle döndüm
Dokun bana bana dokun ne olur
Hasretinden öldüm
--spoiler--
aynı anda birbirine bu kadar zıt hisleri yaşayan tek insanın ben olmadığımı bilmek güzeldir, her dinleyişte bunu hissettirir.