a-ya bana colayı uzatır mısınız ya biri uzatsın
b-sen mutfağa git kahve yap uzatcam o zaman
a-olmaz çok uzak colayı uzat
b-aaa ayıp ama bak hadi
c-ya diorum ki şu sigarayı da yandıralım mı
a- b'cim cola yaa
b-hadi hadi kitapsız al bakiim şerrefsiz senii
c-ya beyler bayanlar diyorum ki yandıralım ya artık
a-ya şu colayı da normal hayatta hiç sevmem ya hiç aramam yani
b-kahkahalar kahkahalar(yerlerdedir)
c-ya canlar güzel kardeşler harlatın biriniz ya şunu
a-ya neye gülüosun yaa
b-kuşum,yavrum,hayatım kabul et artık;normal hayatımız bu bizim.başka bir hayatımız yok.bu evde günde 7,5 litre cola içiliyor..
a-ya banane ya ben müptezel değilim
d-yaa de miiii,çok para harcıyoruz colaya yaa..(çok ciddi ses tonuyla)
c-ya yakalım diyorum duymuyo musunuz yaa
abd-olm müptezel misin ya aç mısın
a-bitik bu
d-ya valla müptezel ya
c- ne diyosunuz ya yakalım mı
b-abi..diyoruz ki..sen onu yakıcana gel benim *ötüme sok daha iyi abi
(bkz: anne bak ellerimi bırakıp anket yapabiliyorum)
(bkz: haydar abi anket doldurdum)
komple kurgu bir entrydir,gerçeklikle alakası yoktur.