beden olarak değil asıl hissedilen daha kötüdür bence. çünkü fiziksel yaklaşımların hepsi hatta çoğu duygu yüklü olmayabilir, birtakım ihtiyaçları karşılar sadece. ama gerçekten içte düşünmek başka birini, asıl o koyar. yani hiç yaşamadım ama öyle olması olası.