aldatmak

entry651 galeri
    230.
  1. cok disardan bakinca bu eylemin sahibine kizmak bile mumkun olmuyo..

    aldatmak mevzuusunda bizi esas uzen ( gercekleri gorelim ) onun bize yalan soylemesi efendime soyliyim bizim onurumuzu hice saymasi toplum ogretileri filan degil dupeduz baskasina tercih edilmislik , onun bizi artik sevmemesi ya da yeterince sevmemis olmasi.. gerisi yalan dolan..

    burdan bakinca biri sirf bizi yeterince sevmedi diye uzulmek cok insanca ama ona sirf bizi yeterince sevmedi de ayseyi sevdi diye kzmak cok egoistce geliyo.. yani aldatilan insan uzulurse anlarim kucagima gelip aglarsa oper koklar sumuklerini silerim ama hirs yapip ana avrat saydirmak hos durmadigi gibi , kirdi diye kizdigi egomuzu yerle bir etmekten baska bi ise yaramiyo.. belki akut olarak o an kizilir nefret edilir o bu ama bunu butun hayata yaymak mallik..

    he diceksiniz ki , eee aldatanin hic mi sucu yok koca aileler yikiliyo ediyo bunun cezasini kim oducek ? isin asli doner size derim ki , herkesin tek kere yasama sansi oldugu su dunyada bi insanin artik sizi sevmekten vazgecmesi suc degil kotu kaderdir..

    he bunu aldatmaya gerek kalmadan karsidakiyle bitirip yapsaydi daha iyi olurdu belki arkasindan orospu cocugu demezdik ama bizi uzen zaten gidenin gitmesi ama nasil gittigi olmadigi icin bu bile aciyi hafifletmez..

    yani bu bi insana yataginda degil de , yanarak oldugu icin ekstra uzulmeye benziyo..olmus yahu ?! aynen olumde intihar filan haric genelde suc allaha atiliyosa bi iliskinin olumunde de genelde kadere kismete alkole haplara atilir..

    ben olsam sahsi olarak , omrunde bi kere bile birini aldatmis biriyle beraber olmam.. cunku bi kere aldatan hep aldatir..cok gizli belgelerin oldugu dolabin anahtarini gizlice ele geciren cocugun annesi babasi evde yokken 2. seferde dolabi acarken daha az korkmasi gibi bi kere aldatan da ikinciye o kadar korkmayacaktir buyuk ihtimalle.. cunku korkunun jeneratoru olan "akabinde ne olacagini bilememe" durumu ortadan kalkar..

    ama bu isleri kitabina gore mantikla uygulamaya kalkacaksak zaten biriyle beraber olmak ya da bi omru birine harcamak basli basina bi mantiksizlik..

    neyse kisaca ben aldatilsam uzulurum ama kizamam.. kizsam bile suclayamam.. belki de onun da elinde degil.. nitekim bu isler boyle.. yoksa kim ister birini aldatmayi biri varken hali hazirda baskasina meyletmeyi ? gerci bazen de geliyorum diyo aldatma.. orda da iradeli olmak lazim.. ama bi insana iradesiz diye gene kizamayiz cunku o da aslinda onun karakterine bagli.. kimileri boyle iste..

    hömmm kendi kendimin aklini karistirdim en iyisi ben bi berliner yiyim..
    0 ...