2011 eurovision şarkı yarışması

entry777 galeri
    441.
  1. her yıl işi gücü bırakıp merakla izlediğim yarışmaydı. fakat bu sene öyle olmayacak çünkü finale kalamamışız bence şarkı finale kalamayacak kadar kötü değildi. kötüydü biraz ama o kadar kötü değildi. Yüksek sadakat iyi gruptur hakkını yemeyin adamların. yarışmanın siyasi ağırlıklı olduğunu da hatırlatmama gerek yok zaten.
    tanım: Türkiye'nin yarı finalde elendiği yarışmadır.
    0 ...