istiklal marşı okumam çünkü ben müslümanım

entry420 galeri
    273.
  1. Ne saçma bir sözdür. ilk yorumu yapan arkadaşın dediği gibi "aslında üstüne yazacak o kadar şey var ki. ama başlasam hiç bitmez, en iyisi hiç dokunmamak." değmez bu tip mahlukatlar için konuşmaya
    0 ...