devlette akaryakıt şirketleride türk milletinin koyun oldugunu çok iyi bellemişler.bize haktır. benzinin fiyatı 6 tl olsa bizim milletin sesi çıkmaz paşa paşa pompalatırlar! araçlarına.devlet dünyanın en yüksek vergisini alırakaryakıtşirketleri dünya ortalamasından %3-4 daha fazla kar marjı alır.bizde pompalatarız.bi tepkimiz olmaz.
bunlara ragmen yapılan benzin zammını nasıl buluyosunuz sorusuna hala vardır başbakanımızın bir bildiği diye cewap alırsınız vatandaşlardan. pompalatın kendinize sessinizi cıkarmadan! benzini mazotu.