keşke senarist bu kadar saçmalamasa ve bir efsane olarak kalsaydı demek istedigim dizidir.
senaristinin sitesinde yer alan mail adresine sürekli mesaj pompalıyorum biliyorum okuyan o degil ama en azından bilsin dizinin saçmalamaya başladıgını. kardeşim biz komedi dizisi izlemek istiyoruz. iki zap ötemizde aşk ve cezalar, aşk-ı memnular. ama izlemiyoruz işte.