aynı f5bahçe gibi, son derece tatsız bir nitelemedir.
edit: sekiztaş nitelemesinin çirkinliğini de unutmamak lazım. ben bu yakıştırmaları yapanların futbolu gerçekten sevdiğine asla inanmıyorum. bir fanatiklik ekspresine atlamış, hiçbir şeyi görmeden, hızla burunlarının dikine gidiyorlar.