metrobüs

entry1035 galeri
    308.
  1. anadolu yakasına geçenlerinin vıcık vıcık insan kaynadığı, insanların binerken birbirini ezdiği rezil şey. bir de ne cam açıktır ne de bir klima bunlarda. saunadan beterdir 34a'ların durumu. ulaşımı kolaylaştırıyor ama bunun yanında pek çok şeyi de zorlaştırıyor. yolunuz metrobüse düşecekse "hadi yaa, yine mi bineceğim o konserve kutusuna" diyorsunuz içinizden.
    0 ...