orhan pamuk

entry949 galeri
    162.
  1. nobel ödüllü tek türk yazarı.

    orhan pamuk'un sadece batı'da prim yapmak için türk düşmanlığı yaptığını söylemek ucuzdur, zira kendisi kitapları ile avrupa'da yeterince konuşulmakta olan bir insandır. soykırım konusunda söyledikleri tartışılabilir , ancak 'bunun sayesinde' ödül aldığını söylemeye cesaret edenler, (bkz: nobel ödülü)nü (bkz: eurovision)'la , kral tv müzik ödülleriyle karıştırıyorlardır en fazla. yaşar kemal gibi nobel için uğraşmış ancak alamamış büyük bir edebiyatçı bile kendisini tebrik etmişken orhan pamuk kötü yazar demek ,anca okuduğu en ciddi şey (bkz: hürriyet gazetesi) olan birisine yakışır kanımca.
    2 ...