bu dizi ya bu dizi mükemmel ötesi evet aynen mükemmel ötesi... o espriler, o karakterler, o diyaloglar, nasıl oturtulmuş nasıl eğlendiriyor insanı, aradan o kadar sene geçti bugün bile hala oturur izleriz eşimle. yuvamızın ortak eğlencesidir. trt de yayınlanıyor olması en büyük şanssızlıktı bence bu dizi için zira yeğenime bu diziyi tavsiye ettiğimde "ben trt nin dizilerini izlemem ki" gibi garip bir cevap almıştım. ve netekim ülkemde her güzel şeye yapılan haksızlık gibi bu diziye de haksızlık yapıldığı kanaatindeyim çünkü; o kadar müptelaları varken bir gün ansızın dizinin çekimlerine son verildi ve sanki geçmişteki vasat dizilerden birisiymiş gibi arada bir sabah saatlerinde tekrarları verildi bir daha da hiç bu ve buna benzer bir dizinin eserine rastlanmadı. şimdi bile herhangi bir kanalda bu tarz esprilerle, böyle karakterlerde bir dizi yapılsa kesinlikle izlenir gibime geliyor.