Artık hayatın bir parçası hâline gelmiş gibi. Şöyle ki ; bir kişiyi arayacaksan 40 yaş sınırına kadar onu facebook'ta bulamama ihtimalin %10 gibi. Yani artık nüfus dairesine dönmüş durumda, hergün görüştüğüm adam fotoğrafıma yorum yapıyo, ulan yüzüme söyle zaten yanındayım, uzakta olsan neyse.
Ya da şöyle diyaloglara sahne oluyor ; iki kız sohbet ederek ilerler neyse birinin telefonu çalar kız konusması bitecekken şu cümleyı söyler;
-yaa özge benim feys'e yeni fotolar yükledim onlara yorum yapsana...