şimdi adı geçen yarışmayı takip etmedim, etmeyi de düşünmüyorum. zaten izlediğimiz tv sınırlı, anca fener maçları, ezel vs. internetten gazete takip ettiğim için abuk subuk videolar gelip duruyor sürekli. neyse artık en sonunda birini izleyim dedim.
bu arkadaşın kader temalı yarı final performansını izledim. güzel bir gösteri şimdi allahı var. iyi ayarlanmış, iyi hazırlanmış vs.
sonra final performansına da göz ucuyla şöyle bir baktım. belli adam ciddi şekilde kafa yormuş bu işe, yine her şey iyi hazırlanmış, iyi ayarlanmış, güzelce de ortaya konulmuş.
ama türk insanı olarak yüzde doksanımız anten olduğu ve dolayısıyla da algılayamadığı şeye bok attığı için acayip bir şekilde bu adamın üstüne gidilmiş.
yok ip var, yok kadın onun adamı, yok o yüzük eriyen maddeyle kaplı, yok o, yok bu. hay amk yani insan olarak hiçbir şeyi oturup keyif alarak izlemeyi bilmiyor bizim insanımız. kesin bi pislik olacak, kesin bi hile var, kesin bi mantık hatası vardır, ben bulayım da beni zeki algılasınlar gibi saçma sapan triplere girmeye bayılıyor bizim insanımız.
kimsenin emeğine saygı göstermek gibi olayı zaten yok insanımızın. o yüzden futbol temalı konularda da habire şike, maç satın alma vs temalı muhabbet dönüyor.
böyle devam edin amk. çok büyük adam olacaksınız hepiniz.