--spoiler--
son zamanlardaki sıkıcılığıyla, bade gibi bir karakterin ve berrak t. gibi bir oyuncunun girmesiyle, selma gibi bir ruhu fahişe insanı ve arkadaşının sevdiğini almaya çalışıp çocukları ve gerçek karısını tiklemeyen bir ramiz dayı'yı aklama çabasıyla batan dizi. hala izliyorum gerçi o ayrı.
-bade gittikçe bayıyor. berrak hanım da kötü bir oyuncu. tuz biber ekiyor üstüne. eyşan karakteri bile daha ilgi çekici hele geldi onun yüzünden. hele eyşan-ezel kağıt oynama sahnesini bayağı beğendim. bunun sonu ezel-eyşan birlikteliğine kadar gidecek bence. yolun sonu o.
-selma motoru öldü. o kadar gözyaşı döküldü falan. benim bildiğim bu kadın tüm kötülüklerin anası. iki tane kanka'nın arasını açıp birbirine düşüren, ramiz'in karısını ve çocuklarının halini hiç düşünmeyen, bir sürü insanın ölmesine neden olan bir kaltak. kusura bakmayın ama iyi ki de geberdi. ramiz dayı da aynı şekilde karısına ve çocuklarına haksızlık eden, hatta çocuklarının ölümünü bile ancak kafa sallayarak karşılayan bir adam. yuh yani. selma ölünce kafayı yedi. ağlansın tabi de arkadaş bahar öldü lan kenan sebebiyle. o zaman bile, onun için bile harekete geçilmedi. gerçi burada da cenaze yeridir diye mi bilmem kenanı sanki çok kolay bulabilirlermiş gibi yakadıktan sonra bıraktılar. yani harekete geçtiler de ne bok yaptıkları belli değil.
- beyler kenan haklı. bahar, mert gibilerinin ölümü haricinde tabi. "daha ne olsun ak." diyeceksiniz tabi. siz de haklısınız o zaman!
--spoiler--