400.
-
günde 40'tan fazla entry giren yazarın görebildiği bir şeydir, ama asıl amacı nedir ki?
yani "40'tan fazla entry girdin, demek ki pek asosyalsin, aha buraya gir bari, oyun oyna da neşen yerine gelsin" mi? bu mu?
enteresandır hakkat. 60 entry'de ne oluyor acep? merak ettim şimdi.