üç gün önce kral olan her durumda kıvrak zeka gösterip güçlü psikolojili üzülmeyen hep kendinden emin ezel nasıl olduysa artık duygusal güçsüz tavırlar sergiler oldu. aynısı kenan için; diziye girerken türkiyenin en büyüğü diye tanıttılar şimdi bir villadan ayrı 10 tane adamı olan ufak çaplı mafyaya döndü. türk senaristlerinin acı feryadı işte. gelde elin gavurunu destekleme. adamlar kaliteli senaryo yazıyolar. karakterleri belirledikten sonra senaryo tükenip köeşeye sıkışınca o karakteri çizgisinin dışına çıkarmıyorlar. güçlüyse yine güçlü. bizim oyuncular sürekli karakter değiştiriyor senaryo gereği. basit senaristlik işte. elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyolar ama kapasiteleri olmadığı için kendilerini ele veriyolar. bir michael schoffield değiller.