Bu lezzeti midem bulanır korkusuyla yıllarca tüketmedim. Ama en sonunda abimin ısrarına dayanamayıp bende ilk kez tatma şansını elde ettim.
Ve o yemeden geçirdiğim yıllar için pişman oldum. Gerçekten lezzetli yiyecek yanında da bir şalgam suyu olursa çok iyi gider.
Hiç yemeyenlerin en azından bir tadına bakmasını tavsiye ederim.
Ama şunu da söyleyeyim her gördüğünüz yerden değil, temiz ve işini iyi bilen bir yerden tüketmeyi tercih edin.