Resmen schuster'le ilgili her şey tersine döndü o günden sonra. Luce hala kral !
Ve burdan ona yeni bi şarkıyla seslenmek istiyorum :
Sensizlik geceler boyunca
Islak gözlerimde hayalin
Anılar duruyor başucumda
Sanki hiç gitmemiş gibisin
Ayrılık tak etti canıma
Yeter hasretinle tükendim
Var mısın yeniden başlamaya
Hepsi bir şakaydı diyelim
Ah bir bilsen nasıl pişmanım şimdi
Ah bir dönsen bir daha üzmem seni
Ben çok değiştim inan ki
Ah bir gelsen bir tutsam ellerini
Ah bir sevsen yine eskisi gibi
Sen o zaman gör halimi..