-bölümün en önemli sahneleri muhakkak ki selmanın ölümü ve uğradığı tecavüzdü. hem de ağlamalı tecavüz. değişik bir fantazi.
-millet üzülmüş selma öldü diye ama ben hiç üzülmedim. çünkü herkesin malumu kötülüklerin anasıydı kendisi. iki kişi'ye sürekli olarak kuyruk sallaması sonucu (kaşarlığı sonucu) bir sürü insanın telef omasına, hayatının kaymasına neden oldu. tecavüzüne üzüldüm tabi ama ölmeyi haketmişti. keşke şu haziran mıdır temmuz mudur bu kaşarın yanısıra bade'yi de aradan çıkartsaydı.
-eyşana o kadar kızdık. "her gelen gideni aratır" lafını doğrular şekilde bade hanım eyşanı aratıyor. bade'nin olduğu sahneleri direkt ileri sarıyorum zaten. başka çözüm yolu bulamadım ama cengiz bulur muhakkak. geberttirir şu bade'yi. o ne öyle ya? "mıy mıy mıy" "zıy zıy zıy"."ilk geceğ, ilk geceğ"...
-şu güvenlik rezaletini herkes söylemiş zaten. ben de değinmiyim. zaten ikinci sezon mantık konusunda iyice saçmalamıştır bu dizi. daha özensiz yapıyorlar artık. ya da bana öyle geliyor.
-kenan "haklı" olmayı çok uzun zaman önce masumları öldürerek kaybetmişti zaten. bu ağlamalı tecavüzle değil. bu da tuz biber oldu gerçi.
-ayrıca bu ağlamalı tecavüz olayı bana bir zamanlar amerika adlı filmde robert de niro abimizin sevdiği kıza araba'da ettiği tecavüzü hatırlattı. hatta araba'nın şoförü (emrinden çıkamıyor tabi) robert'in vermek istediği parayı almamıştı tecavüz sonrası. ama robert abimiz tecavüz ederken ağlamamıştı sanırım. etkilenmiştim (tabi filmden ve o muhteşem müziğinden de) o sahne'Den.
-cengiz sen tam bir .......
-bence selma'nın ölüm emrini kenan vermedi. hatta hiç "baskın" emri vermemiş de olabilir. hatırladığım kadarıyla "kan dökülmeyecek" anlaşması yapılmıştı zaten. anlaşmanın bozulduğu ve benim kaçırdığım bir sahne varsa hatırlatınız! gerçekten bozulduysa bu anlaşma dayı kenan'ı sikertecektir. yok cengizin oyunuysa ikisi beraberce cengizi domaltacaktır.
-artık edebi eser alıntılarını, ramiz dayı'nın felsefik ve duygulu konuşmalarını, akıllara zarar akıl oyunlarını özlüyorum ve geri istiyorum. hani aşk dizisi istesem açarım aşkı memnu'yu, (izlemedim) onu izlerim.