bir ara intikam konusunda hak verdiğim kenan dan nefret etmemi sağlayan bölümdür. hem selma ya tecavüz ediyor hem de ağlıyor. kenan ın duyguları aşk değil bir takıntıdır bir kadına kendini zorla sevdirme sevdan nedir be.
ayrıca selma nın öldürülmesinin ardından dayıdan atak bekliyoruz.
cansu dere bu bölümde harika bir oyunculuk çıkarmıştır. dizinin başında ki eyşan ile şimdiki eyşan arasında çok büyük ve güzel bir fark var tabi.
kenan imirzalıoğlu nun zeybek oynamaya başlamasıyla ekrana daha bir sarılsakta hevesimiz kursağımızda kaldı o ayrı konu. biraz izletseydiniz bari lan.
son olarak bade artık fazlalık gibi geliyor diziye o ölsün diye çok bekledim ama olmadı işte.